Reklamation
Når du handler hos Selvværdsbooster , har du reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, det kommer an på den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for en “acceptabel periode” og inden for 2 måneder, så vil reklamationen være rettidiget.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Selvværdsbooster
Dam Holme 7
3660 Stenløse
Mail: selvvaerdsbooster@gmail.com
Du bedes vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet, så vi på bedst mulig måde kan behandle din reklamation/fortrydelse.
Du vil blive kontaktet, når vi har modtaget din reklamation/fortrydelse, når vi har behandlet din henvendelse.
Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.